Sunday, June 1, 2008

31st May 2008

31st May 2008
Gue bangun seawal kul 8.00 pagi huhu.. then nda batah atu ada tia c wali aka croy handat msg nyuruh bangun salnya kami kan ke icc pat career day ah.... so he fetch up around kul 9 lalu x.. c sud ikut jua... then minum arah kg lambak dapan kadai kaling ah... nyaman jualah..... atu kan gue makan dah tapi makan g sekali ahaha.... after that off to icc.
At ICC, wow wow ramainya org and banyak keta ahaha, ofcourse lah.... banyak booths lah, all banks ada and yang mahalnya booths bibd nda beorang huh?
yatah kami singgah pat this booths gue pun lupa dah apa, so i ask lah what minimum qualification they need, pastu kan that girl ask gue balik what qualification i have, planning kan menipu so i said HND "owh thats good HND in apa?" she ask balik ahaha... oleh sebab nada idea kan jawap.. Jawapannya KANTOI lah... "awu ah nada lah i just have olevel" hehe && dat girl reply lah "owh ok jua tuu"" <<----------- jawapan tepaksa wawawa...
Then we move on move on move on untill ada one chinese woman ne cakap ""mau kaja part time"" so we guys duduk lah,,,,, && rupanya kaja pat hyatt ahh... yang pat istana ah...
so i tell lah dat i lady ive worked there before... && she asked this and that and hows workin there.. so i answered "" tiring but yet FUN!!!
Again jalan g untill pat booths BMC, macam batah kami diri2 di sana sal c andat kan betanya sumting but guess what we end up nda jadi sampai balik sal ntah huhu...
Then balik lah...

Nah... Dis is croy aka c handat.. my colleague merangkap teman baik gue..

My Sis Eko Punya House

&& Malamnya gue tido pat my sis house di Telanai...

Arrived there around 9.30++

Eating, // pastu kan ngusai blogging &&

OFF TO ZZZZZZZZZZZZzzzZzZZZZ

i'l Update g Isuk ayt..

No comments: