Saturday, June 7, 2008

06 JuNe 2008





Friday....


Gue awal bangun today sal mau ambil makanan pat uncle zahari
kemarin kami order makanan iaitu Mee hoon goreng ++ ayam goreng nyum nyum....
&& today gue nda pakai uniform, gue pakai baju cara melayu warna biru yatah hensem ahaha...
then udah sampai diofis like semua orang nagur baju gue...
awal2 bos Johan, wheres ur uniform katanya, so i said baju ku tinggal pat umah kaka ku and yang satu lagi suar nya hangus oleh terikah and i was smiling hehe... && pastu kajim g tagur && ka su g then hjh esma g...
so finally i answered gue kana promot dah naik jadi teller grade tiga yatah baju warna lain wahaha....
Then tengah hari gue nda balik kumah...
with croy and cfarul.....
patang kami ot dangani cfarul filing...
and were Done......
then around 6pm balik kumah.......
at home surfing jap ++ chatting niza bawa bejalan so bejalan lah tapi nda jauh and sekajap saja...
datang umah tauz makan....sambung prison break.... pastu sampai tetidooooo!!!!
in case ur wondering heres the picture of teh people i mention in this storyyy
Here u Gooo........

From Left~ Bro jai, farul, Ka Fadz, Hj kawie, Hjh Masni,
Bos johan, Kajim, kasu,Hjh Raidah && Ka teeJ
Seating~ Me && Ka Lyia && Croy && Hjh Esma

So find the character in my stories....
Could u???

No comments: