Monday, August 16, 2010

=( 16aug2010

I miss moment tym di mekah n madinah. Seriously, masa dsana i felt zero from problems, tenang wah semua. And ada those moment, kami jalan2 along the street, and azan nya lagi..hmm.. =( how i missed that place so much.. YaALLAH,murahkan our rezeki supaya dpt ksana lg. Amin. Aku tu tetdur tdi jap,then tbngun, tarus ku tkanang kan dsana ah.. And i missed them too, cwow, c.amin,unclemadi. and ada lg alarm hp c.usu ane azan frm mekah,lg tia buat ku tkanang kan sana.
Btw somethings bothering me lately ane, nuting much actualy. Ada lah one of our friends ane,well consider closed lah jua,yatah i feel that ia ane makin hari mkin sombong, exact words,buang batu. Ytah kn dmalam, aku atu ada msg ia lh nanya sumting, then ia reply, its a cold reply lah, pastu trus tah ku gtw eh ia makin sombong. Well baik jua tarus tarang ryt, haha. Frm now on mtki, biar tia ia dgn hidupnya. Sombong ane nda kn kmana. Allah atu maha adil, dude. =). Bh enough said, kn nyambung tidur. Mudahan tbngun sahur,dmalam dah nda tbngun.

No comments: